چک لیست انتقال مدیریت جلسات

هدف

هدف از این نوشته مستند کردن کلیه مواردی است که مدیر فعلی باید به مدیر جدید انتخاب شده تحویل دهد.

سرفصل ها

دیجیتال


  • آرشیو لاگ، شامل:
  1. فایل سربرگ های لاگ .
  2. متن نامه های ارسالی که به صورت دیجیتال موجود است.
  3. فایل اسناد مربوط به لاگ ( اساسنامه ، پروپوزال و … ) .
  4. عکس ها و فیلم های آرشیو شده.
  5. فایل های سمینار های آرشیو شده.

حقیقی


  • اسناد لاگ شامل:
    1. نامه ها ی و مدارک لاگ (نامه های ارسالی و مدارک ثبت و ….)
    2. آرشیو همایش های گذشته (فاکتور ها ، نمونه هدایا ، نمونه پوستر ها و …)


  • دارایی های فیزیکی لاگ شامل :
    1. دفترچه لاگ و ماژیک و …
    2. لوازم مربوط به همایش های گذشته (بنر ها ، کارت سینه، ظروف یکبار مصرف باقی مانده و …)
    3. کابل HDMI